Friday 16 September 2011

tentang prasaan aku

hmm,.. hari2 aku ushar ko (x la slalu,.. naek juling mter aku kang) tpi ko x pernah tau pe yg aku rse, hari2 aku perlukan senyuman ko untuk teros gembire. ko wat hidop aku lebh ceria tpi malangnyer aku bertepok sebelh tgn , dn ko x pernah tau tntang persaan aku . lagipon kt skolah ramai pompuan mnt ko,..(kot la, x pasti) coz ko jenis yg peramah. lyn pompuan ngan baek sgt. tu keistimewaan ko. ko x sia2 kan pompuan. ko jenis laki yg baik, jge kehormatan pompuan. sbb tu aku ske ko. ko lah org yg plg istimewa bgi aku. x pe klu ko x trima aku , aku x hrp pon ko bls cinter aku. cukuplah ko tau perasaan aku kt ko. aku x lyk untuk ko. siapalah aku kt mter ko kan. tpi mungkin lbh berharge wt aku klu ko hargai cinter aku nih. tpi klu ko x tau, xpe.... lbh baek ko x yah tau.. mungkin ko akan menjauhkan diri ko dri aku kan... so.. biar hati ni dan ALLAH sje yg tau pe aku rse.. biarkan ia abadi di dsar hati aku..... abadi sampai biler2

No comments:

Post a Comment