Saturday 10 September 2011

Minat sgt ko

hmm,.. kt skolah aku der mnt sorang mmt nih,...dier form 3.. x perlulan aku mntion nme dier kt sini,.. mnt tahap gaban ar,.. tpi dier x tau KOT entah aku x pasti,.. tpi member2 aku semuer dh tau,. dier comel sgt2.. walaupon dier kels blakang itu x penting yg penting hati budi dier,...baek lah jugak... x leh tahan tu.. rambot dier...der ar emo skit... hehe...(x hbs2 ngan emo ko tu) . der skali tuh member aku tanye... "we, ko ske dk tu kan,.." aku jwb ar yer,... pastu dier ckp "kalaulah dier pon ske kt ko ,pe ko nak wt?", simple je soalan tu,...dengan banggenyer aku ckp,... "aku kawen je la ngan dier",... dengan mker yg terkajot, dier kter,..."woi!.. bapak ar".. pastu pe lgi aku gelaklah,... x sangke riaksi dier smpai camtu skali,.. dengan mker selamber aku ckp,"sebenarnyer aku maen2 je,,"... fuhh..!..

p/s:untuk pengatahuan ko,... aku x mengharap ko balas cinter aku,...aku x pernah kisah..percyerlah!,..kha6!






                           

No comments:

Post a Comment