Saturday 10 September 2011

Cinter Cyber

hmm,.. sesetengah org mengatakan cinter cyber nih mengarut tpi bgi aku pulak,.. ianya terlalu indah hmm,..(ckp cam der pengalaman jer,..) yup  mmg ade pon. 2 ar nak share nih... walaupon dh berbulan-bulan kitorang dh x contack tpi aku still syg ko,...masih rindukan ko... ko x kan tau.. aku rindu nak dengar suare ko,.. gelak ko... ianyer bagaikan hiburan buat aku... rindu sgt!.. tpi ko x tau ppew,.. mungkin ko dh der org laen.. aku selalu ingt ko.. tpi ko,.. entah ,aku x tau. walaupon aku x pernah tengok mker ko mahupon gambar ko,.. sikap ko tu ,hati ko.. buat aku jth cinter.. aku terlalu bodoh dulu... maafkan aku.. aku mungkin x lyk buat ko,.. biarlah semuer tu menjadi kenangn manis buat aku.. ahak.. cinter cyber.,. kiter berkenalan dlm lmn sosial fb,.. kiter slg x mengnali but cber utk mengenal hati budi masing,.. smpi ar ko bgi no ko kt aku ,...kiter jdi rpt sgt.. sgt!.. aku mler rse syg kt ko,. lgi dengar suare ko yg sweet tu,..bapak ar!...ahak..tpi mungkin aku x kan dengr suare ko tu,..kater2 ko yg selalu sgt wt aku gelak x tentu psl..adoi.. rindu ko!..ianyer terlalu indah? x phm?, x pe... biar aku terangkan.. ianyer terlalau indah kerane hanyer cinter fantasi,.. kiter bermain didalm dunier kiter sendiri.. tiade yg mengganggu,..hanyer kiter berdue.. terlalu indah untuk aku terangkan lbh lanjut,...mungkin korang kne rse sendiri.. tpi,.. ia hanyer sementare,.. x spew tau.. cinter cyber mcm kiter hidop dlm sebuah game yg best sgt.. kiter bagaikan hero di situ... walaupon kenyataannyer x.. kiter boleh citer mcm2 walaupon tu x bnr ,.. kiter wat ppew je.. tpi korang kne sedar korang dlm permainan...! ...walaupon kitorng rpt,.. kitorang x couple pon,.. !!!!!!! kha6!,..bile aku bcer balk,.. rse cam nak gelak pon der gak!

No comments:

Post a Comment