Thursday 15 September 2011

nak clash dan perlukan alasan yg bleh thn kukuh la gak,..

Biasenya kite kalau lepas putus tunang/couple tentu ada alasan yang tersendiri kan. Ada alasan yang boleh pakai dan ada juga alasan yang macam beruk makyeh. Korang tentukanlah sendiri benda ni...

Alasan -A :

1) mak bapak saya marah saya kapel

2) awak busuk

3) saya ada penyakit berbahaya

4) awak komen sape kat facebook? Ok putus.

5) awak tak bagi saya raba-raba awak, awak tak cintakan saya ek?

*dicilok dari : janganignore


Alasan +A :

1) Saya x tahan dengan bau asap rokok. Tahun ni dah tahu ke-5 awak mungkir janji.

2) Kalau awak ingat saya anak orang kaya, awak silap. Saya orang biase yang selesa hidup dalam kesederhanaan & tak mahu kekasih mata duitan.

3) Awak selalu menolak saya berjumpe dengan teman2 awak. Saya dapat rasakan awak rahsiakan sesuatu dari saya.

4) Takkan keluar dengan sedara pun jeles ? Jangan cemburu buta,plez.

5) Maaf, saya juga ada tali pinggang hitam. Kalau berani sentuh badan saya, cubelah.

*dicilok dari Majalah Klik

No comments:

Post a Comment